Bestellen

Het plaatsen van een bestelling bij BlendZ.nl is heel eenvoudig. Maak een keuze uit de collectie schoenen of accessoires op BlendZ.nl, kies de maat en klik op “toevoegen aan winkelmandje”.

Daarna ga je naar het winkelmandje, controleer je de bestelling om vervolgens je bestelling af te ronden. 

Ja, ook het ophalen van een bestelling in een van onze winkels is mogelijk. BlendZ heeft twee winkels. Een winkel is gevestigd in Utrecht Leidsche Rijn Centrum op de Wenenpromenade 57.. De andere winkel is te vinden in Houten op winkelcentrum Het Rond op De Raat 8. Zowel in Utrecht als Houten betaal je geen parkeerkosten, ideaal!

 

Wil jij je bestelling ophalen in een van onze winkels? Geef dit dan aan bij het afronden van je bestelling door het filiaal naar keuze (Utrecht Leidsche Rijn of Houten) aan te klikken. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling klaarstaat in het desbetreffende filiaal. Plaats jij je bestelling op werkdagen voor 16.00 uur, dan zorgen wij ervoor dat je bestelling de volgende werkdag na 12.00 uur in de winkel naar keuze voor je klaar ligt. Wij houden je telefonisch op de hoogte als je bestelling klaarligt.

Helaas komt het heel soms voor dat een artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard proberen wij er alles aan te doen om dit te voorkomen en u het gewenste artikel te leveren.

Bezorging

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde werkdag verzonden.

Afhankelijk van Post NL wordt het pakket normaliter de volgende werkdag bezorgd. Uiteraard is dit in drukke periodes als Sinterklaas, Kerst, Black Friday niet het geval ivm grote drukte.

Onze bestellingen worden in Nederland bezorgd door de pakkettendienst van Post NL. Zodra de bestelling verstuurd in, ontvang je per e-mail het Track & Trace-nummer. Met dit nummer is het mogelijk om je pakketje te traceren.

Bestellingen vanaf €50,,- worden gratis verzonden in Nederland. Bij bestellingen onder de €50,- brengen wij een bedrag van €4,95 in rekening.

Woon jij in het buitenland? Dan hanteren wij wel verzendkosten, dit is afhankelijk van het land waar je pakket naartoe verstuurd moet worden.

Ja! Wij verzenden alle bestellingen alleen naar het opgegeven adres. Op deze manier voorkomen wij vermissingen tijdens het verzenden. Stuur jij een pakketje retour en is het pakketje vermist of beschadigd, dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs totdat het bedrag is teruggestort en de retour is afgehandeld. Je bent zelf verantwoordelijk voor de pakketjes die retour verzonden worden totdat deze bij de ontvanger worden afgeleverd.

Nee! De postbode zal altijd proberen het pakketje alleen op het afleveradres aan te bieden.

Door deze keuze voorkomen wij onduidelijkheid en vermissingen van een pakketje.

 

Wil je toch dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden? Geef dit dan aan bij de opmerkingen tijdens het afronden van uw bestelling. Let op! Als je er voor kiest burenlevering toe te staan is het risico dat het pakket na de bezorging vermist raakt voor eigen rekening! Je kan bij het afronden van de bestelling het adres van de buren natuurlijk ook als ander aflever adres opgeven.

 

Als je tijdens de bezorging van uw pakket niet thuis bent, laat de postbode een ‘Kennisgeving’ achter dat hij is langs geweest. Met deze kennisgeving kan je eenvoudig via internet aangeven wanneer je het pakket alsnog wenst te ontvangen of het pakket op een afhaallocatie laten brengen.

Post NL bezorgd ook op zaterdag pakketten. Alle pakketten die wij op vrijdag tot 16.00 uur  verzenden worden in principe op zaterdag bezorgd.

Betaling

Betalen in de webshop van BlendZ.nl kan op diverse, veilige manieren. Onze betalingen worden afgehandeld door Mollie payments. Je hebt bij ons de keuze uit onderstaande opties:

 

iDEAL
iDEAL is een bekende, veilige en vertrouwde manier van betalen voor iedereen die gebruikt maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. Bij een iDEAL bestelling kun je de betaling in de beveiligde omgeving van je eigen bank voldoen. Meer informatie vind je op 
www.ideal.nl. 

Creditcard
Je kan je bestelling ook afrekenen met een Mastercard of Visa creditcard.

 

Paypal 

Paypal is een veilige en snelle manier om online te betalen. Uw betaling wordt direct ontvangen, dus ook de aankoop kan direct verstuurd worden. Ook zijn uw aankopen beschermd. Voor meer informatie kan je terecht op www.paypal.com.

 

Klarna

Middels deze dienst kan jij jouw bestellingen achteraf betalen. Zie www.klarna.nl voor de voorwaarden.

Na ontvangst van je betaling, ontvang je per mail een orderbevestiging. Dit is ook je betalingsbewijs en tevens factuur. Wij adviseren je deze te bewaren en/of uit te printen.

Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Retour & Ruilen

Een bestelling mag binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling geruild/geretourneerd worden. Dit geldt ook voor artikelen in de uitverkoop. Is je maat niet goed, of toch liever een andere kleur? Zolang de zending volledig in originele staat is en de bijbehorende verpakking onbeschadigd is, is ruilen geen probleem. Gebruik voor je ruiling het bijgeleverde formulier. De kosten die gemaakt worden voor een ruiling vergoeden wij.

 

Heb je een retour? Gebruik voor je retour het retourformulier, deze hebben wij nodig voor het terugstorten van het bedrag op je rekening. Na ontvangst van je retourzending, mits deze is originele staat is, storten wij binnen 8 werkdagen na ontvangst het bedrag terug op je rekening.

 

BlendZ is niet verantwoordelijk voor producten die tijdens de retourzending beschadigd of verloren raken. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs totdat het bedrag teruggestort is op je rekening.

Jazeker! Hiervoor kan je terecht in een van onze BlendZ filialen in Utrecht Leidsche Rijn en Houten. Je kan het product in de winkel ruilen of retourneren. Wij keren geen contanten uit in de winkels. De terugbetaling zal vanuit het hoofdkantoor geregeld worden. Wij storten het bedrag altijd binnen 8 werkdagen terug op dezelfde rekening waar je mee betaald hebt. Voor een ruiling/retour in een winkel hebben wij altijd het retourformulier nodig, neem deze dus ook mee naar de winkel.

 

De kosten die je maakt voor een retournering zijn voor eigen rekening. BlendZ betaald deze kosten niet. Je kan er ook voor kiezen om je bestelling in een van onze winkels te retourneren.

Ja! Een afprijzing kan ook binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden.

Uiteraard zit er garantie op je aankopen mits de klacht niet is veroorzaakt door eigen gebruik. Alle schoenen die via BlendZ.nl verkocht worden zijn gemaakt van deugdelijke materialen en mogen geen productiefouten bevatten. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan is garantie vanzelfsprekend.

 

Wij geven echter geen garantie op de volgende materialen:

*Ritsen

* Applicaties als studs, kettinkjes etc. Deze kunnen beschadigen of zoek raken.

* Slijtage aan de hiel als gevolgd van het niet zorgvuldig gebruiken van de schoen, bijvoorbeeld een ingetrapte schoen.

* Gebrekkig onderhoud aan de schoen

* Problemen als gevolg van onjuist gebruik of slijtage.

 

Mocht een artikel niet aan de verwachtingen voldoen, dan kun je contact met ons opnemen. Stuur ons een mailtje met foto van de klacht via info@blendz.nl BlendZ zal vervolgens de klacht in behandeling nemen en eventueel contact opnemen met de leverancier van het product. Is de klacht terecht dan ontvang je een nieuw product. Bij een klacht kunnen wij geen geld retour storten.

BlendZ
Wenenpromenade 57
3541 DE Utrecht

Alle bestellingen worden voor verzending zeer zorgvuldig gecontroleerd op beschadigingen en/of vlekjes. Onverhoopt toch een vlekje, beschadiging of een foutief item ontvangen? Neem direct na ontvangst van je bestelling binnen 48 uur contact met ons op door een mailt te sturen naar: info@blendz.nl. Indien een product gedragen, gewassen of al langer dan 48 uur in bezit is dan kan het artikel niet geretourneerd worden.

Assortiment

De grootste collectie schoenen & accessoires is altijd te vinden in onze filialen in Utrecht Leidsche Rijn en Houten. Een groot deel van het assortiment is online te vinden, maar soms kiezen wij er bewust voor om bepaalde artikelen alleen in de ‘stenen’ winkels te verkopen. Dit ook ivm hygiëne op accessoires etc. Bij eventuele vragen kan je altijd contact met ons opnemen.

Er zijn geen vaste data voor de start van de uitverkoop. Dit is afhankelijk van het verloop van het verkoopseizoen.

Helaas weten wij van tevoren nooit wanneer een artikel met korting verkocht en/of verder afgeprijsd wordt. Hiervoor kunnen wij dus geen garantie bieden, het verschil in prijs kunnen wij helaas niet terugbetalen.

Contact klantenservice

De klantenservice van BlendZ is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 18.00 uur op het telefoonnummer: 030-2040282. Uiteraard is het ook mogelijk om ons per e-mail te bereiken, je kan hiervoor het mailadres: klantenservice@blendz.nlgebruiken. Wij doen ons uiterste best om je mail z.s.m. te beantwoorden, maar in ieder geval binnen 48 uur te beantwoorden.

 

Voor klachten kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 030-2040282. Of per mail op: klantenservice@blendz.nl. Wij streven ernaar om klachten, op werkdagen, binnen 48 uur te beantwoorden.

BlendZ.nl, handelend onder de naam: BlendZ Leidsche Rijn B.V.

Kantooradres:

Wenenpromenade 57

3541 DE Utrecht

Telefoon: 030-2040282 (op werkdagen tussen 09.30 – 18.00 uur)

E-mail: klantenservice@blendz.nl

 

Scroll naar top